הזרקות וטיפולים בקליניקה

שגרת הטיפוח והאסתטיקה חשובה לנו מאוד. עם התבגרותנו מתרחשים מספר שינויים חיצוניים בעור הפנים: היווצרות קמטים וקמטוטים, כתמי שמש (פיגמנטציה), שינוי במרקם העור, הופעת כהויות ושקעים.
שילוב של הזרקות וטיפולים קוסמטיים הוא מנהג נפוץ בתעשיית היופי. ניתן להשתמש בחומרי הזרקה כגון בוטוקס וחומרי מילוי עוריים לטיפול בקמטים וקמטוטים, בעוד שטיפולים קוסמטיים כמו פילינג, וטיפולי לייזר למיצוק ולחידוש העור יכולים לשפר את המרקם והגוון של העור.
שילוב של הזרקות עם הטיפולים הקוסמטיים שלי בקליניקה, יכול לספק פתרון מקיף יותר למראה העור.
על ידי שימוש בשני סוגי הטיפולים ניתן להגיע למראה צעיר ורענן יותר. בנוסף, טיפולים בקליניקה יכולים לשפר את ההשפעות של הזריקות, ולגרום להם להימשך זמן רב יותר ולהיראות טבעיים יותר. עם זאת, חשוב לבנות תכנית טיפולים עם הקוסמטיקאית כדי לקבוע את תכנית הטיפול הטובה ביותר עבור הצרכים והמטרות האישיות שלך. על כן, אני מזמינה אותך להגיע לקליניקה שלי ולקבל ייעוץ וטיפול אישי ומקצועי.
תוכל/י למצוא אצלי מספר טיפולים שבעת שילובם, ניתן למצוא פתרון מנצח עבור עור הפנים:
הזרקות בוטוקס- הזרקת בוטוקס היא טיפול קוסמטי הכולל הזרקת צורה מטוהרת של בוטולינום טוקסין לשרירים ספציפיים בפנים כדי לשתק אותם זמנית ולהפחית את הופעת הקמטים והקמטוטים. הבוטוקס פועל על ידי חסימת האותות העצבים הגורמים להתכווצויות שרירים, מה שיכול לעזור להחליק קמטים ולמנוע היווצרות של קמטים חדשים. הוא משמש לרוב לטיפול בקמטים במצח, בין הגבות ומסביב לעיניים. הזרקת בוטוקס היא הליך זעיר פולשני שניתן לבצע במשרד רופא או במרפאת קוסמטיקה. ההליך אורך בדרך כלל דקות ספורות בלבד וכרוך באי נוחות מינימלית. ניתן לראות תוצאות תוך מספר ימים ובדרך כלל נמשכות שלושה עד שישה חודשים. כמו כן, חשוב לציין כי הזרקת בוטוקס היא פתרון זמני לקמטים וקמטוטים, ויש צורך לחזור עליהן מדי כמה חודשים כדי לשמור על התוצאות.

חומצה היאלורונית- בטיפוח העור, ניתן למצוא חומצה היאלורונית לעתים קרובות במוצרים מקומיים כמו סרומים וקרמי לחות. כאשר מיושמים באופן מקומי, חומצה היאלורונית יכולה לעזור לשפר את מרקם העור ולהפחית את המראה של קווים עדינים וקמטים. ניתן להזריק חומצה היאלורונית לעור גם כמילוי עורי להוספת נפח ולשיפור מראה הקמטים והקמטוטים. מדובר בהליך זעיר פולשני הכולל הזרקת חומר דמוי ג'ל העשוי מחומצה היאלורונית לעור. בהתאם לייעוץ ולטיפול המיועד, ניתן להשתמש בחומרי מילוי עוריים מחומצה היאלורונית לטיפול במגוון אזורים, כולל השפתיים, עצמות הלחיים, שקעי עיניים ועוד.

טיפולים למיצוק העור- טיפולי מיצוק עור הם פרוצדורות קוסמטיות שמטרתן לשפר את המראה של עור רפוי. ישנם מספר סוגים שונים של טיפולי מיצוק עור זמינים, כולל טיפולים לא פולשניים כמו טיפולי אור ולייזר. טיפולי מיצוק עור לא פולשניים פועלים על ידי חימום העור כדי לעורר את ייצור הקולגן, מה שיכול לעזור להידוק ולמצק את העור לאורך זמן. טיפולים אלה הם בדרך כלל זולים יותר מטיפולים פולשניים (כמו מתיחת עור) ויש להם פחות זמן השבתה מאשר הליכים פולשניים, אך עשויים לדרוש מספר פגישות כדי להשיג תוצאות מיטביות.

טיפולים לשיפור פיגמנטציה- פיגמנטציה של העור נקבעת על פי כמות וסוג המלנין המיוצר על ידי תאי עור מיוחדים המייצרים פיגמנט. כתמי פיגמנטציה הם כתמים כהים ושטוחים המופיעים בדרך כלל באזורים החשופים לשמש בעור, כגון הפנים, הידיים והזרועות. טיפולי האור, הלייזר וה- IPL מסירים את הכתמים והיפר פיגמנטציה בעור על ידי מיקוד במלנין באזור הכהה ופיזורו. שברי הפיגמנט הזעירים מסולקים על ידי מערכת הלימפה בתהליך טבעי. לאחר הסרה של כל שכבות הפיגמנטציה, מתקבל עור בגוון אחיד. הטיפולים תוכננו במיוחד לנוחות המטופלים והם בטוחים ויעילים לכל סוגי וגווני העור, לרבות עור כהה. אצלי תוכלו למצוא מגוון של טיפולים המבוססים על לייזר ועל קרני אור שיודעים לזהות את הכתם ולטפל בו. הטיפול בעזרת הזרקות הוא פתרון טוב להשגת עור ללא קמטים, אבל הוא לא יוריד את הכתמים על העור, ולכן שילוב עם מכשור שייעודי לטיפול הפיגמנטציה יביא לתוצאה נפלאה ומושלמת.

פילינג קרבון- טיפול פיליניג קרבון (פחם) בלייזר הוא טיפול עור לא פולשני, ללא כאב המטפל במהירות וביעילות במגוון פגמי עור, ללא תופעות לוואי וללא זמן החלמה.
באמצעות נוזל קרם פחמן המונח על העור, בשילוב עם הלייזר, מתבצע ניקוי עמוק של העור, שיפור פיגמנטציה וקבלת עור אחיד, צמצום נקבוביות פעורות, שיפור בקמטוטים, הפחתת הסבום, טיפול ומניעת אקנה, וטיפול בפוסט אקנה. הטיפול מתאים לכל סוגי העור, ומועיל במיוחד למטופלים בעלי עור שמן, קומדונים, נקבוביות פעורות, עור רפוי, מרקם עור מחוספס/ לא אחיד ועור עם אקנה.

את כל ההזרקות מבצעת אצלי בקליניקה ד"ר אדרת,
רופאה מומחית ברפואת משפחה ובטיפולי אסתטיקה רפואית.

השאירו פרטים ונציגנו ישמחו לחזור אליכם עם פרטים נוספים >>

דילוג לתוכן